Het nieuwe schooljaar gaat maandag weer beginnen. We hopen van harte dat u samen een fijne zomer heeft gehad, vol mooie momenten en ontspanning. De afgelopen dagen is er door alle collega’s hard gewerkt in en om school. Er is schoongemaakt, nieuwe materialen zijn uitgepakt, de klassen zijn ingericht en we hebben onze startvergadering met het team gehad. Een fijne dag om samen weer goed te beginnen en de leerlingen vanaf maandag met enthousiasme te ontvangen op school. Wij kijken ernaar uit om samen te werken aan groei, ontwikkeling en plezier voor alle leerlingen. Met uw betrokkenheid kunnen we er weer een prachtig jaar van maken!
