Algemeen nieuws

Vorige week konden we ook genieten van het heerlijke weer. Groep 0-1-2 zijn donderdag naar het Grintenbosch geweest. We hebben allerlei opdrachten gedaan en schatten uit de natuur gevonden. Mooie bladeren en nootjes, paddestoelen en kabouters..? We maakten van al deze schatten een mooi kunstwerk. Het was heerlijk spelend leren in het bos. Dank aan de mensen die ons hielpen!